Wednesday, March 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 1A

Tanjung Pinang banyak kelokan,

    Masih kecil tulangnya rawan.

Alangkah senang bisa berkenalan,

    Banyak saudara banyaklah kawan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera💞

    Nama saya Normalisa Shuhada Bt Mustaffa dan merupakan  pelajar kursus BBM3410. Nombor matrik saya ialah 203309. Saya tinggal di Kampung Pasir Nering, Kuala Berang, Terengganu. Selain itu, saya juga merupakan anak bongsu daripada lima orang adik beradik. 4 orang perempuan dan seorang lelaki.
    Seterusnya, impian saya untuk melancong ke luar negara untuk melihat pemandangan nature yang cantik seperti di Switzerland. Hal ini kerana di situ mempunyai tempat-tempat pelancongan yang sangat menarik.Ohh yee, tidak lupa juga saya juga merupakan peminat lagu dan drama korea. 
    Selain itu, setiap kali cuti hujung minggu atau cuti sem, saya dan rakan-rakan selalu membuat food hunting di mana-mana kawasan yang popular. Jika ada tempat yang awak semua tahu yang mempunyai makanan yang sedap. Komen la dekat bawah.Kita boleh  borak-borak hehehehe.😁 


    



         


19 comments:

  1. Kalau saya dah terminat awak macam mana ye???

    ReplyDelete
  2. Hai Normalisa. Cantik nya awak😍

    ReplyDelete
  3. Hai lisa bagus kerja awak..gd luck...jadikan bahasa budaya kita..cayoo

    ReplyDelete
  4. Kipidap... Donggibab... Urang kapaung kamaing ning... 👍👍👍

    ReplyDelete
  5. hai lieysa.. nanti nk travel sama-sama boleh ( ^ ^ )

    ReplyDelete
  6. Hai mokcu. Teruskan impian nak travel. Nanti kita plan utk next vacation. 😁

    ReplyDelete
  7. Hai Malisa! Semoga impian awak semua tercapai. May Allah ease everything for you !

    ReplyDelete
  8. Hai.... peminat korea.. bila nak gi korea roger2 la... #blackpink 😆

    ReplyDelete
  9. hai malisa! takecare and stay safe <3

    ReplyDelete
  10. Nanti kite g makang2 same deh 🙌🏻

    ReplyDelete
  11. Omeyyynyaa. Good luck saaa❤️

    ReplyDelete
  12. Semoga berjaya dalam hidup.. Insyallah.. Cc kak nora

    ReplyDelete

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

 Setiap tugasan yang dijalankan sepanjang 14 minggu telah disertakan pautan di bawah: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN AN...