Wednesday, June 30, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-VIDEO TEMU BUAL


Assalamualaikum guys.. 

Minggu ini saya menyiapkan tugasan saya iaitu merekodkan kaedah temu bual. Untuk pengetahuan korang, saya menemu bual kawan saya iaitu Fatin Athirah yang merupakan mahasiswa UITM di kampus Kota Bahru, Kelantan. Saya menemu bual di rumahnya dan topik perbualan saya dengan fatin adalah tentang "PEMBELAJARAN DALAM TALIAN".

Nahhhh.. Kalau sesiapa pelajar-pelajar sekolah atau mahasiswa-mahasiswa yang mempunyai perasaan atau pengalaman yang sama seperti mana yang dialami oleh Fatin anda boleh komen ye.. hehehehe.




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

 Setiap tugasan yang dijalankan sepanjang 14 minggu telah disertakan pautan di bawah: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN AN...