Wednesday, June 23, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 11-DRAMA KOREA: REALITI ATAU FANTASI





 Assalamualaikum kawan-kawan saya semua. Nak tanya dah masuk ke program yang saya share di fb di twitter dan ig? Pada malam hari tu, pensyarah saya iaitu Prof Normaliza Abd Rahim menceritakan tentang drama korea, keadaan di korea dan banyak lagi.

Seronok tau masuk dalam ceramah dia tu. Aippp ceramah ni tak bosan pun. Rugi siapa tak masuk. Lagi-lagi sesiapa yang minat drama korea tu. Perghhhhh memang rugi la. Prof cerita dari A-Z tentang drama korea ini sekaligus saya dan sahabat saya yang lain menyelusuri nostalgia yang lama setelah melihat slide-slide tentang kdrama yang baharu dan yang lama. Best wehhh rugi la korang tak tengok. 





Credit to: Dewan Bahasa dan Pustaka


















No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410

 Setiap tugasan yang dijalankan sepanjang 14 minggu telah disertakan pautan di bawah: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN AN...